Friday, April 6, 2012

TOUCHING-TOUCHING

petang jumaat yang indah ni,nk kongsi ase..jumaat yang barakah..ALLAH MAHA PENYAYANG DAN BERKUASA..ALLAH telah merapatkan hubungan yang jauh..ALLAH beri peluang untuk pautkan kmbali ase kasih sayang di ati kami..

teman yang 1 ketika dulu saling gelak ketawa,berkongsi rase dan rahsia tibe2 begitu asing..silap kerana tidak matang dalam membuat penilaian mnjarakkan hubungan antara kami..dari rapat,kami menjadi jauh,dari mesra jadi begitu asing,dari saling mnyokong mnjadi saling bermusuh..dari gembira,seperti mmbenci,dari percaya terase seperti dikhianati(Incik Puan Ubirebus,FB:2012)..aku bkn tidak sayang,malah aku takut persahabatan kita berakhir dengan perselisihan faham dan bermasam muka..tapi,aku biarkan sahaja masa yang menentukan segala..namun,hari berganti hari,aku akur bahawa tiada sahabat terbaik selainmu wahai teman..

sayang-sayangku,ALLAH telah pautkan kembali rasa kasih di hati kita..sedikit terkhilaf,namun lihatlah,JUMAAT yang BARAKAH..nah,kn janji ALLAH itu pasti! gembira bukan kepalang apabila kita boleh berbual mesra seperti selalu..AKU SAYANG KAMU SAYANG-SAYANGKU..

buah hatiku, tauladan yang baik buatku..katamu,ikhlaskan hati wahai kekasihku, ALLAH yang memberi rezeki,pasti akan ada sesuatu yang lebih besar buatmu nanti..kekasihku,aku ada besamamu,menjagamu,berusaha untuk kita tapi siapalah mereka sayang-sayangmu itu..hanya itu tinggalan buat mereka..ikhlaslah kekasihku..jangan berharap..lepaskan ia buat sayang-sayangmu..buah hatiku,AKU CINTA PADAMU SAMPAI MATI..YA ALLAH,KURNIAKAN SEGALA YANG TERBAIK DI DUNIA BUAT BUAH HATIKU INI..andai nyawa jadi taruhan,ambillah aku,kerana aku bukanla sesiapa..tetapi dia perlu berjuang untuk anak bangsanya..

sekianlah sahabat,sayang-sayngku dan buah hatiku...

No comments:

Post a Comment