Wednesday, May 23, 2012

OH AMPUAN AFZAN!!!

Alhamdulillah..dh 2 ari I b'kmpung kt hspital(abah kan kat wad) and still g d'beri ksmpatan tok bnafas and update entry..but honestly,time is extremely hectic..i have no time to concentrate to my hubby(tau die yang utame..but syg,tq for your understanding and supports(physical and mental)..U R MY ONLY ONE..)by the way..GET WELL SOON ABAH!!


arini kat hospital awl pg dlm kol 8 cm tu I pat saksikan 1 kejadian..there was a pakcik passed away(Chinese)..katil die tol2 dpn abah..(so pehal lau die dh meninggal?pe kait ngn I?)..memg xde kait pape..tp pe yang I nk share is,suasana mase tu..betapa ank2 and isteri meratap nangis kuat2 sampai ganggu pesakit yang lain..and that situation made me grateful to be a MUSLIM..sbg MUSLIM,kite kn d suruh untuk byk berdoa untuk si mati..sedekahkan AL-FATIHAH..kesian mereka..betapa beruntungnya kite yang muslim..=)


and today i was responsible to handle CAPD for abah sambil di pantau oleh cik misi..(bkn arini je..sok smpaila abah sihat and le buat sendiri lek..)..kat sini cik misi xde pon nk cm best sgt ngajar..so so je..and so,I pon tenang and wat ngn cool je..pe g ae sal abah..ahaaa..and mule dari die masuk wad,I dh mule ngn strategi baru tok maintain thp kshatn die..I li pnyukat,so every single drop of water  that he want will be measured..no more lebih krg or agk2 je..and I akn lebih b'tegas(and abah dh mule ase rimas ngn k.long sbb asyik bebel je..)..tp abah,tu semua tok kbaikan abah..I TRY MY BEST AS A DAUGHTER..


lagiiii..start counting time as my MIL will come..yeaaaaaa..I MISH U MA..(tp,in advance..sorry ae ma lau xpat nk spend mase sgt..sbb skg xmcm dulu..abah xbole urus diri sgt..but ma,i promise to try my best to spending time with u and make you happy here during your short visit..thanks for coming!


alamak..mate ngntuk plak..k,jom tido!

No comments:

Post a Comment