Wednesday, July 4, 2012

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!

YESS PEOPLE..
im getting older this year..happy 24th..eh2..25th!hihihihi..xsedr diri plak..
well,semakin tua buat I makin ase diri semakin dkt dgn mati..ooooooo..takutnye....pape pon tq Allah..bg pluang lagi pade hmbamu ni bernafas..ALHAMDULLILLAH..
as im getting older and bigger..hihihihi(yes people,i am fat!),my wishlist for this year are:



  • usaha lagi dan lagi dan lagi untuk tmbah ummat and kmbangkn fmily I yang baru je ade....hubby and I..hihihihhiih
  • terus perbaiki diri untuk jadi isteri terbaik buat suami(byk sgt yang kurang diri I ni..nasib pat hubby yang le tahan..lau x,habisla..P/S: TQ SYG SBB SBR NGN I..BKN PENDAM2 DLM ATI KN???MEMG SBR KN???)
  • terus berdoa supaya kehidupan i dan suami sentiase dilimpahi rezeki,kebahagian and yang penting suami I selalu di sayangi ALLAH,diberikan segala yang baik2 saje terutame kesihatan!!(KALAU BOLEH,SEMUA YANG BAIK UNTUK HUBBY,I SIPI2 JE PON XPE..SBB I SYG YOU LEBIH LA INCIK HUSBAND!)
u all,jgn ingt arini tau bday i..semalam..hihihih..bru arini sempat hapdet..dah lbey shari!!!xpe..sedetik lebih..
oh ye,nk ucap TQ gak to my late mum..tanpe ummi,xde la I kat dunia ni..Al-FATIHAH buat ummi...I LOVE UMMI till JANNAH..
tq gak to abah..semoga abah sihat2 saje..
tq to my siblings,in laws and friends for all the wishes..may happiness be with all of you too..

and
tq husband sbb ingt bday I kali ni..(BKN PAKAI REMINDER AE?MEMG INGT KAN BDAY WIFE YOU NI..BARU SORANG KAN..)

P/S: congratulation to Kak La for your 2nd pregnancy..wish me next ok!!happy for you!=)





4 comments:

  1. Hohoho alim tgk kat fb..sbb tuh dia ingat..hahaha lol tengs n gud luck tooooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...tu la ase2 nye cm tu..hahahahahahaha..xpe la..plhan2 blajar tok ingt..tq amin..insyaAllah..

      Delete
  2. hepi birthday awk..

    i follow u dear ^_^

    ReplyDelete
  3. tq cik puan ira...mekasih ae follow kite...=)

    ReplyDelete